Sunday 12 June 2016

Surfland

Szóval meglátogattam végül Bencét. Csudaklassz dolgokat mutatott a Srác. Remélem még lesz lehetőségem folytatni a dolgot. A képek persze csak egy halvány lenyomatát képesek csak vissszaadni annak ami történt. Marhajó volt. Akarok menni vissza...
The journey starts..

Ez a gép legmesszebb repít otthonról, mint eddig bármelyik másik valaha.

Kötelező szárnyas fotó. Alant már látszik a sziget.

Arra számítottam, hogy amint leszállok a gépről, arconvág a 40 000 fok. Ehhez képest be kellett gombolnom a dzsekimet. Van ez így.

Broters

Streetart#1

Streetart#2

Urban fotography. A tető.

Tereget

Streetart#3

Streetart#4 
Bence csatasorba áll.

Az élővilág. Ezen a képen minden rajtavan kb.

Igen, hegyetmászunk.

Felirat hozzáadása

kisváros. Innen van a Bence deszkája.

Fura szálló.

Nem bírtam ki. 15 euró.

nemértem az ottani szobrászatot.

Streetart#5

igen. távirányítósautózok a tetőn

A Kanári Szigeteken vehetsz palackozott boldogságot. és igenjó!

Streetart#6

Lecse Lecse Largo. Tuti nem így írják, de nagyon édes :D A fánk viszont a legfinomabb, amit valaha kóstoltam.

Jamon Serrano szendvics és a Főszakács.

Streetart#7

építészet. Arany nyílászárók. Nem semmi.

Szomszédék szeretik a rózsaszínt.

szelfi. óceánnal

ez a felhasználási módja is megvan a szörfdeszkának. Hogy mit műveltem vele a hullámok tetején, azt fedje jótékony homály ;)


teríték

Ben Surf

Nyuszifülek

talán az egyik leggiccsesebb és legjobb képem

Arehucas

körforgalom

Mr Rumgyár

igen. ez mind az.

kissé illumináltan...gyönyörű kisváros.

a kanárikutya. Óváros

gate

itt lakik Öcsém.

utolsó sör

Madrid. Ennél sokkal többet nem láttam.

Layover

No comments:

Post a Comment